Rejestracja Wystawców na edycję wiosenną ruszy już wkrótce

Zostań wystawcą na AMBERIF!

Kim są Wystawcy AMBERIF?

Wystawcami AMBERIF są przede wszystkim producenci i dystrybutorzy biżuterii, kamieni szlachetnych, półproduktów biżuteryjnych, narzędzi i maszyn oraz dostawcy usług związanych z branżą jubilerską.

Kto odwiedza AMBERIF?

Wiosenna edycja Targów skierowana jest do odwiedzających branżowych (B2B) – wejście za okazaniem dowodu przynależności do branży (wizytówka służbowa)

Co zyskujesz wystawiając się na targach AMBERIF?

  • Platformę do zaprezentowania swoich produktów tysiącom gości z kilkudziesięciu krajów;
  • Niepowtarzalną okazję do pozyskania wartościowych kontaktów biznesowych i otwarcia nowych kierunków eksportowych;
  • Możliwość prowadzenia transakcji w komforotowych, kameralnych i bezpiecznych warunkach;
  • Szansę na budowę wartościowych relacji z branżą w trakcie dedykowanych wydarzeń networkingowych;
  • Obecność firmy w cyfrowym katalogu AMBERIF przed i po targach.

Mapa hal i parkingów

Serdecznie zapraszamy do udziału w STREFIE VINTAGE podczas najbliższej edycji Międzynarodowych Targów Bursztynu i Biżuterii AMBERIF AUTUMN 2024, które odbędą się w dniach 29-31 sierpnia 2024 r. w Gdańsku.

VINTAGE ZONE to strefa dedykowana wszystkim kolekcjonerom oraz miłośnikom unikalnej biżuterii vintage. Chcemy wyjść naprzeciw rosnącej świadomości konsumentów i ich poszukiwaniu nie tylko piękna, ale także trwałej wartości i historii.

Zapraszamy Państwa do udziału i tworzenia z nami tej strefy podczas Targów AMBERIF.

Udział w STREFIE VINTAGE to doskonała okazja do prezentacji i promocji swoich kolekcji oraz nawiązania nowych relacji biznesowych z przedstawicielami sklepów jubilerskich z całego świata oraz do sprzedaży bezpośredniej.

Ważnym aspektem udziału jest zapewnienie odpowiedniego poziomu prezentacji swojej oferty. Dlatego zachęcamy do wykorzystania zabudowy i wyposażenia oferowanego przez zespól Targów.

W zgłoszeniu koniecznie podaj adres strony internetowej, profil na FB lub Instagramie.

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!

Więcej informacji: sylwia.klofczynska@amberexpo.pl

Ważne terminy - AMBERIF Spring 2025

04.02.2025

  • termin przyjmowania zgłoszeń udziału w targach Amberif Spring 2025 według ceny
    standardowej na powierzchnię wystawienniczą

12.02.2025

  • ostateczny termin przesłania do MTG projektu stoiska,
  • termin przyjmowania zamówień na dodatkowe wyposażenie stoisk,
  • termin nadsyłania materiałów graficznych na stoiska, tj. logo na fryzie, wydruk
    wielkoformatowy na ściany zabudowy,
  • termin nadsyłania materiałów graficznych do informatora targowego, tj. logo na planie
    hali, reklama całostronicowa

19.02.2024

  •  termin przyjmowania zamówień w ramach specjalnej oferty dodatkowego zabezpieczenia
    stoisk, tj. wynajem sejfów, monitoring stoiska, zabezpieczenie stoiska na noc panelami z
    kraty, indywidualna ochrona stoiska,
  • termin zamawiania usług reklamowych w ramach oferty specjalnej „2+1”, dot. reklamy
    premium i reklamy digital,
  • termin zamawiania usługi w ramach oferty VIP room

26.02.2025

  • termin wprowadzania zmian do zaakceptowanego planu stoiska, od 27.02.2025 opłata za
    zmiany poza regulaminowym terminem

09-11.03.2025 / godz. 8.00-20.00

  • regulaminowy termin montażu stoisk własnych wystawców, dot. wyłącznie stoisk z
    zamówioną powierzchnią niezabudowaną

12.03.2025

  •  ostateczny termin zapłaty 100% wartości brutto zamówionych usług dot. uczestnictwa w
    targach Amberif Spring 2025,
  • ostateczny termin wpłaty kaucji zwrotnej 500,00 zł dla stoisk z zamówioną powierzchnią
    niezabudowaną,
  • dzień wejścia wystawców – montaż ekspozycji i aranżacja stoiska w godz. 8.00-21.00,
  • opłata za zmiany konstrukcyjne stoiska poza regulaminowym terminem

13-15.03.2025

  • Międzynarodowe Targi Bursztynu i Biżuterii Amberif Spring 2025

15.03.2025 / godz. 16.00-22.00 - 16.03.2025 / godz. 8.00-16.00

  • regulaminowy termin demontażu stoisk

Informacje organizacyjne dla wystawców - AMBERIF Autumn 2024

  • 28.08.2024 w godz. 08:00–21:00 [dzień wejścia wystawców/ montaż ekspozycji]
  • 29.08.2024 w godz. 08:00–19:00
  • 30.08.2024 w godz. 09:00–19:00
  • 31.08.2024 w godz. 09:00–16:00 [demontaż ekspozycji do 22:00]

  • wydrukowany i zweryfikowany przez personel identyfikator wystawcy,
  • otrzymanie hologramu,
  • potwierdzenie tożsamości.
Przypominamy, że zgodnie z regulaminem (par. 2.1. Warunków Udostępnienia Powierzchni Wystawienniczej) warunkiem udostępnienia powierzchni dla wystawców jest wpłata 100% należności wynikającej ze złożonego i potwierdzonego przez MTG Zgłoszenia.

Wystawcy samodzielnie drukują identyfikatory z systemu, przed przybyciem na Targi. Identyfikatory są dostępne w systemie do wydruku po opłaceniu całości zamówienia. Recepcja Targowa nie wydaje identyfikatorów dla Wystawców.
Wszystkie identyfikatory muszą zostać zweryfikowane oraz opatrzone hologramem – hologram do odbioru w Recepcji Targów w dniu montażowym, tj. 28 sierpnia 2024 r.

Wszyscy wystawcy obsługiwani są w Recepcji Targów.

Parking – wystawcy samodzielnie drukują karnety parkingowe z systemu w ilości wskazanej w zamówieniu przed przybyciem na Targi. Recepcja nie wydaje kart parkingowych. Karty parkingowe muszą zostać zweryfikowane oraz opatrzone hologramem – hologram do odbioru w Recepcji Targów w dniu montażowym [28.08.2024].
Podczas dni targowych w okresie 29-31.08.2024 parkowanie będzie możliwe tylko na podstawie kart parkingowych z hologramem!

Zgodnie z Warunkami Udostępnienia Powierzchni [par. 3.5] wszystkie zmiany w konstrukcji stoiska dokonane w dniu montażowym będą dodatkowo płatne.

Za wszelkie zamówienia dodatkowe wystawcy płacą TYLKO KARTĄ!

[dotyczy wyłącznie powierzchni niezabudowanej]
  • 26.08.2024 w godz. 08:00 – 20:00
  • 27.08.2024 w godz. 08:00 – 20:00
  • 28.08.2024 w godz. 08:00 – 21:00
Firmy zewnętrzne budujące stoiska muszą posiadać samodzielnie wydrukowane, imienne identyfikatory INSTALATION SERVICE dla każdego pracownika przebywającego na halach.

Uwaga! Rozpoczęcie prac montażowych możliwe będzie po wpłaceniu kaucji w wysokości 500,00 zł [par.4.3 Warunków Udostępniania Powierzchni Wystawienniczej].

Informacje dotyczące wpłaty kaucji [kwota, nr konta] znajdują się w profilu Wystawcy.

Bezpośredni link do płatności zostanie wysłany do Państwa drogą mailową.

Firmy zewnętrzne budujące stoiska w dniach 26-28.08.2024 po zakończeniu rozładunku [max. czas rozładunku za halami targowymi to 1,5 godz.] mogą korzystać z płatnego parkingu, po uiszczeniu odpowiedniej opłaty w parkometrze – parkowanie pojazdów na zasadach ogólnych według stawek operatora parkingu.

  • 31.08.2024 w godz. 16:00–22:00
  • 01.09.2024 w godz. 08:00–16:00

W dniu 31.08.2024 dostęp do bram towarowych dla firm demontujących stoiska oraz samochodów dostawczych możliwy jest najwcześniej od godz. 16.30.

Goście Branżowi i Kupcy drukują identyfikatory samodzielnie przed przybyciem na Targi.

Warunki wejścia na Targi:

  • wydrukowany i zweryfikowany przez personel identyfikator,
  • otrzymanie hologramu,
  • potwierdzenie tożsamości.

  • 29.08.2024 w godz. 10:00-18:00
  • 30.08.2024 w godz. 10:00-18:00
  • 31.08.2024 w godz. 10:00-16:00

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Międzynarodowe Targi Gdańskie – AMBEREXPO
ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk
Organizatorem targów AMBERIF jest AMBEREXPO - jeden z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-kongresowych w Polsce. Specjalizujemy się w organizowaniu wydarzeń o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym: targów, wystaw, kongresów, konferencji, eventów, jarmarków, imprez plenerowych.
© 2024 AMBEREXPO
|
Polityka prywatności