Rejestracja na AMBERIF Spring 2025 ruszyła!

Zostań wystawcą Targów!

Dlaczego warto wystawić się na targach AMBERIF? 

  • Rejestrując się do 15.01.2025 możesz skorzystać ze specjalnej oferty cenowej Early Birds
  • Możesz skorzystać z oferty szkoleń przygotowanych specjalnie dla branży jubilerskiej (m.in. z zakresu marketingu digitalowego, fotografii produktowej)
  • Dla Ciebie i Twoich pracowników przygotowaliśmy darmowy catering lunchowy, z którego możesz korzystać podczas wszystkich dni targowych. Oferta dotyczy również zaproszonych przez Ciebie gości branżowych (na podstawie kodów)!
  • Zyskujesz szansę na znalezienie potencjalnych nowych pracowników i designerów podczas dnia otwartego dla szkół (piątek, 14.03.2025)
  • Możesz zaprezentować swoje produkty tysiącom gości z kilkudziesięciu krajów. Zostaną one dodatkowo dodane do cyfrowego katalogu AMBERIF, dzięki czemu nawet po wydarzeniu masz szansę znaleźć potencjalnych kupców
  • Będziesz mógł wziąć udział w prestiżowych wydarzeniach, m.in. AMBERIF Vibes i wieczorne spotkanie wystawców, gdzie zbudujesz wartościowe relacje z przedstawicielami branży
  • Spędzisz czas w niezwykłym Gdańsku!

Wystawcy AMBERIF pozyskują wartościowe kontakty biznesowe i znajdują nowe kierunki eksportowe. Transakcje prowadzone są w bezpiecznych i komfortowych warunkach. Do dyspozycji wystawców są także VIP Roomy, które tworzą kameralną przestrzeń dla najbardziej wymagających klientów.

Kim są Wystawcy AMBERIF?

Wystawcami AMBERIF są przede wszystkim producenci i dystrybutorzy biżuterii, kamieni szlachetnych, półproduktów biżuteryjnych, narzędzi i maszyn oraz dostawcy usług związanych z branżą jubilerską.

Kto odwiedza AMBERIF?

Wiosenna edycja Targów skierowana jest do odwiedzających branżowych (B2B) – wejście za okazaniem dowodu przynależności do branży (wizytówka służbowa)

Mapa hal i parkingów

Ważne daty
AMBERIF Spring 2025

04.02.2025

  • Termin przyjmowania zgłoszeń udziału w targach Amberif Spring 2025 według ceny
    standardowej na powierzchnię wystawienniczą

12.02.2025

  • Ostateczny termin przesłania do MTG projektu stoiska,
  • Termin przyjmowania zamówień na dodatkowe wyposażenie stoisk,
  • Termin nadsyłania materiałów graficznych na stoiska, tj. logo na fryzie, wydruk
    wielkoformatowy na ściany zabudowy,
  • Termin nadsyłania materiałów graficznych do informatora targowego, tj. logo na planie
    hali, reklama całostronicowa

19.02.2025

  • Termin przyjmowania zamówień w ramach specjalnej oferty dodatkowego zabezpieczenia
    stoisk, tj. wynajem sejfów, monitoring stoiska, zabezpieczenie stoiska na noc panelami z
    kraty, indywidualna ochrona stoiska,
  • Termin zamawiania usług reklamowych w ramach oferty specjalnej „2+1”, dot. reklamy
    premium i reklamy digital,
  • Termin zamawiania usługi w ramach oferty VIP room

26.02.2025

  • Termin wprowadzania zmian do zaakceptowanego planu stoiska, od 27.02.2025 opłata za
    zmiany poza regulaminowym terminem

08-10.03.2025 / 8.00-20.00

  • Regulaminowy termin montażu stoisk własnych wystawców, dot. wyłącznie stoisk z
    zamówioną powierzchnią niezabudowaną

11.03.2025

  • Ostateczny termin zapłaty 100% wartości brutto zamówionych usług dot. uczestnictwa w
    targach Amberif Spring 2025,
  • Ostateczny termin wpłaty kaucji zwrotnej 500,00 zł dla stoisk z zamówioną powierzchnią
    niezabudowaną,
  • Dzień wejścia wystawców – montaż ekspozycji i aranżacja stoiska w godz. 8.00-21.00,
  • Opłata za zmiany konstrukcyjne stoiska poza regulaminowym terminem

12-14.03.2025

  • Międzynarodowe Targi Bursztynu i Biżuterii Amberif Spring 2025

14.03.2025 / 18.00-22.00 - 15.03.2025 / godz. 8.00-16.00

  • Regulaminowy termin demontażu stoisk

Informacje organizacyjne dla wystawców - AMBERIF Spring 2025

Targi AMBERIF SPRING 2025 odbędą się w dniach 12-14.03.2025 w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO w Gdańsku przy ul. Żaglowej 11.

▪ 11.03.2025 w godz. 08:00–21:00 [dzień wejścia wystawców/ montaż ekspozycji]
▪ 12.03.2025 w godz. 08:00–19:00
▪ 13.03.2025 w godz. 09:00–19:00
▪ 14.03.2025 w godz. 09:00–18:00 [demontaż ekspozycji do 22:00]

▪ wydrukowany i zweryfikowany przez personel identyfikator wystawcy,
▪ otrzymanie hologramu,
▪ potwierdzenie tożsamości.

Przypominamy, że zgodnie z regulaminem [par. 2.1. Warunków Udostępnienia Powierzchni Wystawienniczej] warunkiem udostępnienia powierzchni dla wystawców jest wpłata 100% należności wynikającej ze złożonego i potwierdzonego przez MTG Zgłoszenia wystawcy.

Wystawcy samodzielnie drukują identyfikatory z systemu, przed przybyciem na Targi [identyfikatory są dostępne w systemie do wydruku po opłaceniu całości zamówienia]. Recepcja Targowa nie wydaje identyfikatorów dla wystawców. Wszystkie identyfikatory muszą zostać zweryfikowane oraz opatrzone hologramem – hologram do odbioru w Recepcji Targów w dniu montażowym [11.03.2025].

Wszyscy wystawcy obsługiwani są w Recepcji Targów.

Parking - wystawcy samodzielnie drukują karnety parkingowe z systemu w ilości wskazanej w zamówieniu przed przybyciem na Targi. Recepcja nie wydaje kart parkingowych. Karty parkingowe muszą zostać zweryfikowane oraz opatrzone hologramem – hologram do odbioru w Recepcji Targów w dniu montażowym [11.03.2025].

Podczas dni targowych w okresie 12-14.03.2025 parkowanie będzie możliwe tylko na podstawie kart parkingowych z hologramem!

Zgodnie z Warunkami Udostępnienia Powierzchni [par. 3.5] wszystkie zmiany w konstrukcji stoiska dokonane w dniu montażowym będą dodatkowo płatne.

Za wszelkie zamówienia dodatkowe wystawcy płacą TYLKO KARTĄ!

▪ 08.03.2025 w godz. 08:00 - 20:00
▪ 09.03.2025 w godz. 08:00 - 20:00
▪ 10.03.2025 w godz. 08:00 - 20:00

Firmy zewnętrzne budujące stoiska muszą posiadać samodzielnie wydrukowane, imienne identyfikatory INSTALATION SERVICE dla każdego pracownika przebywającego na halach.

Uwaga! Rozpoczęcie prac montażowych możliwe będzie po wpłaceniu kaucji w wysokości 500,00 zł [par.4.3 Warunków Udostępniania Powierzchni Wystawienniczej]. Informacje dotyczące wpłaty kaucji [kwota, nr konta] znajdują się w profilu Wystawcy. Bezpośredni link do płatności zostanie wysłany do Państwa drogą mailową. Firmy zewnętrzne budujące stoiska w dniach 08-11.03.2025 po zakończeniu rozładunku [max. czas rozładunku za halami targowymi to 1,5 godz.] mogą korzystać z płatnego parkingu, po uiszczeniu odpowiedniej opłaty w parkometrze – parkowanie pojazdów na zasadach ogólnych według stawek operatora parkingu.

▪ 14.03.2025 w godz. 18:00–22:00
▪ 15.03.2025 w godz. 08:00–16:00

W dniu 14.03.2025 dostęp do bram towarowych dla firm demontujących stoiska oraz samochodów dostawczych możliwy jest najwcześniej od godz. 18.00.

Goście Branżowi i Kupcy drukują identyfikatory samodzielnie przed przybyciem na Targi.

Warunki wejścia na Targi:
▪ wydrukowany i zweryfikowany przez personel identyfikator,
▪ otrzymanie hologramu,
▪ potwierdzenie tożsamości

▪ 12.03.2025 w godz. 10:00-18:00
▪ 13.03.2025 w godz. 10:00-18:00
▪ 14.03.2025 w godz. 10:00-18:00

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Międzynarodowe Targi Gdańskie – AMBEREXPO
ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk
Organizatorem targów AMBERIF jest AMBEREXPO - jeden z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-kongresowych w Polsce. Specjalizujemy się w organizowaniu wydarzeń o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym: targów, wystaw, kongresów, konferencji, eventów, jarmarków, imprez plenerowych.
© 2024 AMBEREXPO
|
Polityka prywatności